Instagram

Претражи овај блог

среда, 29. мај 2024.

[RECENZIJA] Difeel tretman za jačanje kose

Opadanje kose može biti posledica i imati mnogo uzroka pa rešavanju ovog problema treba pristupiti svestrano. Poseta lekaru bi trebalo da bude polazna tačka jer ovaj problem može biti posledica mnogo složenijih procesa u organizmu, ali iskreno - neka digne ruku onaj ko je isključivo zbog ovog problema posetio doktora. Ne ponosim se time što ja nisam. Ako ti jesi - svaka čast. Ja sam kroz istraživanje i iskustva drugih unela male iznene u svoju rutinu. I da li sam uspela da rešim problem? Pročitaj u nastavku i vidi moje rezultate na kraju posta.


Prošle godine društvene mreže su u jednom trenutku bile preplavljene Difeel tretmanom za kosu. Baš u trenutku kada je i meni bila očajnički potrebna pomoć da ublažim problem koji je trajao par nedelja. Po svemu sudeći, taj trenutak je nekako kod većine nas bio obeležen kao "sezonsko opadanje kose". Podlegla sam uticaju i kupila Difeel tretman za rast i jačanje kose (klik) a uz njega i Cala masažer za vlasište (tj. kako kažu na sajtu - četku za šamponiranje i masažu vlasišta ). 

O tretmanu o kome želim da podelim svoja zapažanja uvoznik navodi sledeće:


"Kombinacija ulja ruzmarina i mente, obogaćena biotinom, jača, obnavlja i hidrira suvu i oštećenu kosu, podstiče njen rast i čini je sjajnijom. Pogodno za sve tipove, kao i za farbanu kosu.

Veganska formula, bez parabena.Za najbolje rezultate, koristiti ulje 3 do 4 meseca.."

(izvor - klik)


a kao način upotrebe - dva puta nedeljno umasirati u kožu glave pre spavanja ili  1-2 sata pre pranja.


Dizajn pakovanja proizvoda izgleda retro, zelena kutija sa kratkim opisom karakteristika proizvoda i plastična tubica koja sadrži 75 ml tretmana sa praktičnim vrhom za aplikaciju proizvoda - što je pristojna količina preparata po toj ceni ( a znamo koliko tretmani za kosu koštaju). Proizvod ima blag miris gde preovladava menta i rekla bih da je prozirno. Lista sastojaka je navedena na pakovanju a kao ključni se ističu ulje ruzmarina i mente sa dodatkom biotina. Kompletan sastav pogledajte na sajtu - klik.

Moram priznati da sam u početku bila redovnija i koristila sam ga na način na koji je preporučeno - najčešće par sati pre pranja. Kosu bih najpre isčešljala, pustila par "brazdi" ulja od čela ka potiljku i masirala kružnim pokretima četkom. Zbog prisustva ulja mente imala sam osećaj blagog hlađenja ali samo na delu kože glave koji je bliži čelu - iz meni nepoznatog razloga i to mi je bio indikator da tretman zaista nešto radi, bar što se tiče crkulacije. Inače, ukoliko imate osetljive oči, nemojte brinuti jer ulje mente nije izraženo u toj meri da oči zasuze. Nakon nanošenja, kosu iščešljavam i višak ulja raspoređujem na dužinu, vezujem u punđu i ispirem posle par sati.

Ispiranje tretmana je jako jednostavno i nije potrebno kosu šamponirati  5 puta već je čak uobičajeno šamponiranje u mom slučaju - 2 puta bilo dovoljno. Miris tretmana se ne zadržava u kosi i odmah se nakon pranja gubi. Nakon ispiranja mi nije bilo neophodno nanošenje pakovanja ili balzama jer je kosa zaista bila svilenkasta (kosu inače ne bojim i nije tretirana tako da mi je ovaj tretman sasvim dovoljan). Ukoliko je Vaša kosa tretirana, bojena ili sa oštećenim / suvim vrhovima, možda će malo dodatne nege biti potrebno. 


Sada ono najbitnije - da li tretman radi? 

DA! Zalisci koje sam imala na čelu puni su nove, mlade kose. 

Da li bih opet kupila?

DA - jer je tretman jednostavan za upotrebu i prijatan i deluje.

Odnos cene i kvaliteta?

ODLIČAN - 75 ml tretmana za 649,00 rsd

Gde kupiti?

Distributivni centri Alexadar Cosmeticsa ili poručivanje direktno sa sajta (klik)



Ovo je slika nove kose posle možda 2 meseca redovnog korišćenja tretmana, sada ga koristim jednom nedeljno ili jednom u 2 nedelje. 


*Navedeni tekst predstavlja lično iskustvo sa navedenim preparatom. Ovaj preparat nije zamena za lekarski tretman/pomoć.


Nadam se da ti je moje iskustvo pomoglo! 

Piši mi u komentaru - kako i na koji način ti neguješ svoju kosu?


*ovde pročitaj koji mi je proizvod još pomagao u borbi protiv opadanja kose - link*




Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com