Instagram

Претражи овај блог

субота, 8. јун 2024.

Jedini makeup proizvod koji ti je potreban ovog leta

 Znam kako zvuči ovaj naslov, ali veruj mi na reč. Ono što ti je potrebno za lep ten, bez mnogo slojeva i bez osećaja maske na 40 C zaštitiće i tvoju kožu od UV zraka. Kada si već ovde - nastavi da čitaš i napiši mi u komentaru- da li preterujem kada kažem da je ovo jedini makeup proizvod koji će ti biti potreban ovog leta.

Mineralni puder

Neka veo misterije ostane za nama, a ja ti sada predstavljam MAGMA mineralni puder. 

Prvo - šta su mineralni puderi i po čemu su posebni?

Mineralni puderi su posebni upravo po svom sastavu - sadrže minerale i to ih razlikuje od klasičnih praškastih i kamenih pudera. Takođe, mineralni puderi pružaju zaštitu od sunca što ih ne čini običnom šminkom već i odličnim saveznikom za lepotu.


Magma mineralni puder lansiran je na naše tržište pre oko 4 godine i predstavlja odličnu budget frendly opciju. Može se kupiti pudem Farmasi kataloške prodaje, dostupan je u 4 nijansi a cena mu je do 10 e za 8 g proizvoda. Pakovanje je plastično, napravljeno od mat plasike i upakovano u crnu mat kutijicu.

Nijansa koju koristim je 02 - Light Beige i mislim da je to najuniverzalnija nijansa za naše podneblje.  Nijansa 01 bi odgovarala jako svetlom tenu, dok bi nijansa 04 bila odgovarajuća osobama izuzetno tamne puti i npr. onima koji vole da idu redovno u solarijum.

Fino mleveni, svilenkasti prah minerala ne poseduje nikakav miris. Ima izuzetnu moć prilagođavanja boji tena a što se pokrivne moći tiče - lepo se i nadograđuje. Najlakše ga je naneti kabuki četkicom - koju i sama koristim. Nijansa koju koristim u pakovanju izgleda dosta tamnije i narandžasto  (to važi i za ostale nijanse) ali se prilikom nanošenja stapa sa prirodnom bojom tena i postane neprimetan.








Pre nanošenja mineralnog pudera potrebno je da se koža lepo pripremi tj ishidrira. S obzirom da se radi o praškastom proizvodu, bez adekvatne pripreme i pravilnog nanošenja će izgledati brašnjavo, datno naglasiti problematične regije i ostaviti narandžaste tragove. Hidrantna krema ili lagani hidrantni serum su proizvodi koje ja koristim i koji su sasvim dovoljni za pripremu moje mešovite kože.


Izazov koji sam u početku imala sa ovim puderom upravo se odnosio na neadekvatnu pripremu pa je puder nakon nanošenja izgledao nekako neuredno a moja koža umorno. Što se završnice tiče - rekla bih da se radi o polu-mat, svilenkastom finišu i da ukoliko želite da izgledate 100% matirano, bez trunke sjaja možete da zaobiđete ovaj puder. Nakon 5-6 sati nošećnja po trenutnim temperaturama ( 27°C+), primetila sam da se sakuplja u prevoju oko nosa gde mi se koža najviše masti pa mu je potrebno doterivanje kako bi ten izgledao lepo. Posle popravke izgleda lepo, ne stvaraju se fleke, s tim što ja najpre popravnom deo oko nosa a zatim ostatak lica. A evo kako izgleda na delu:



Ovaj puder sam kupila nakon što sam pročitala preporuku za isti kod Martine Dear Skin i nisam se pokajala. Kod njega mi se dopada to što je izuzetno lagan i uopšte nemam osećaj da sam nanela šminku na lice, što se lepo nadograđuje, izgleda potpuno prirodno  i to što sadrži zaštitni faktor 25. Ovo je proizvod koji koristim od marta do novembra jer mi tokom zimskih meseci ne prija iz razloga što su mi neki delovi lica izuzetno suvi pa puder ne izgleda lepo. 


Da li bih opet kupila? DA.


Prednosti?

Prirodan izgled, lepo se nadograđuje, ima zaštitni faktor i izuzetno lagan na koži.


Mane?

Sakupljanje na delu lica koje mi se najviše masti, što ga ne izdvaja u odnosu na druge klasične pudere koje sam koristila, ali ga sastav stavlja daleko ispred ostalih.

Iako proizvođač obećava dugotrajan mat finiš, i do 8 h ne bih se složila sa tim. (Što je opet individualno)


Odnos cene i kvaliteta? 

ODLIČAN - 8g za najviše 10e

Gde kupiti? Farmasi kataloška prodaja.



Da li ste probali i da li koristite mineralne pudere? Pišite mi svoja iskustva ♥️

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com