Instagram

Претражи овај блог

петак, 7. фебруар 2020.

[RECENZIJA] Juvia's Place paleta senki - The Zulu by Juvia's

Brend Juvia's Place inspirisan je šarenolikom afričkom kulturom i običajima. U ponudi možete pronaći sve što vam je potrebno za kompletnu šminku, uključujući i četkice za šminkanje. Poseban pozitivan utisak na mene o brendu ostavilo je lansiranje tečnog pudera koji je dostupan u čak 42 nijanse tako da je to rezultiralo ovom kupovinom. Prvi u nizu Juvia's Place proizvoda o kojima ću vam pisati je ,,THE ZULU paleta senki.




Paletu sam poručila sa zvaničnog sajta kada je na sniženju koštala oko 10$. Nekoliko dana kasnije poručila sam još 2 koje su mi bile na listi želja a koje su u trenutku poručivanja prve palete bile nedostupne tako da su mi sve 3 isporučene zajedno u roku od 3 nedelje. Iznos za shipping je bio oko 20$ tako da me je sve iskoštalo oko 60$ plus carina. Jedna paleta sa svim troškovima iskoštala me je oko 3000 rsd. Palete su stigle dobro upakovane u pucketavu foliju, bez ikakvih oštećenja. Mislim da sam na njihovom sajtu pročitala da ne refundiraju novac u slučaju ostećenja u transportu.


Sama paleta upakovana je u kutiju koja dizajnom prati njen izgled. Na poleđini kutije i palete nalazi se lep detalj - priča kojom je ista inspirisana.

Pakovanje je izrađeno od čvrstog kartona i zatvara se na magnet. Ne poseduje ogledalo. Paleta sadrži 9 nijansi, gde je 7 presovanih pigmenata i 2 senke, od toga 3 šimetastih i 6 mat nijansi. Nazivi nijansi nisu ispisani, što sam očekivala a nije mi previše bitno. Svakako neznatno utiče na sveukupnu ocenu.

Izbor nijansi je specifičan. Svakako nije paleta koju bih koristila za svakodnevno šminkanje ili za posao. Pigmentacija je odlična i sa bazom i bez baze s tim sto je, logično, sa bazom boja intenzivnina i postojanija. Dopada mi se teksura sjajnih nijansi, jako su kremaste.






Na zvaničnom sajtu imate detaljan opis svake nijanse a ja ću pokušati da objektivom zabeležim kako izgleda uživo svaka od nijansi.




Da li ste probali nesto od Juvia's place i šta mi preporučujete?


Hvala na čitanju!

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com