Instagram

Претражи овај блог

понедељак, 4. август 2014.

Uporedna recenzija pilinga za telo- Avon Planet Spa vs Oriflame Discover Mexico Caribbean Breeze

Za danas sam vam pripremila uporednu recenziju dva pilinga za telo, radi se o Avon planet Spa kremastom pilingu sa cvetom tajlandskog lotosa i Oriflame Discover Mexico Caribbean Breeze. Pre nego što se nađu u kategoriji empties, i posle nekoliko meseci korišćenja želela sam da podelim utiske sa vama, sada kada su skoro već gotovi :D. Ovaj post neće sadržati mnogo fotografija, jer ne želim da vas "častim" jezivim prizorima pošto mi je aparat otišao u aut...





Avon Planet SPA piling za telo sa cvetom tajlandskog lotusa dolazi u neprozirnoj tubici od mekane plastike, svetloljubičaste boje, sa oznakom planet spa kolekcije i čitko ispisanim nazivom proizvoda sa prednje strane. Pakovanje sadrži 200ml.

Oriflame Discover Mexico Caribbean Breeze piling dolazi takođe u pakovanju od meke plastike, koje je poluprovidno pa se može videti sam sadržaj tubice. Na prednjoj strani- osnovna obeležja proizvoda, naziv kolekcije i namena proizvoda. Pakovanje takođe sadrži 200ml.

Ova dva proizvoda sam koristila naizmenično, mada mi je u poslednje vreme vise prijao Oriflameov piling, više zbog mirisa- jer ima lagan, cvetno- voćkast, osvežavajuć miris, a manje zbog učinka. Trenutno ga nema u prodaji, ali da bih vam dočarala miris, sličan je piling gelu za tuširanje sa mirisom maline i mente, iz Oriflameove Love Nature kolekcije. Njegova struktira je gelasta, u sebi sadrži granule za piling.

 Avonov piling je bele boje, kremaste stukture, sa sedefastim odsjajem, prijatnim mirisom lotosovog cveta i sitnim ljuspicama za piling. Dakle, ovde nisu u pitanju klasične granule već ljuspice možda badema ili nečeg sličnog. Ovako to izgleda uživo.




Konačan sud: Oriflame Discover Mexico Caribbean Breeze ima po meni lepši, osvežavajući miris, dok mi se više dopada kremasta struktura Avonovog pilinga. Bolji efekat pilinga ima Avonov proizvod, koji svoj miris ujedno duže zadržava na koži, samim tim što je struktura kremasta,  koža je, u poređenju sa Oriflameovim proizvodom, lepše hidrirana i mekša. Od ova dva proizvoda, sigurno bih ponovo kupila Avonov, Oriflameov možda.




Koji je vaš omiljeni piling za telo? 
Da li ste probale ove proizvode?






Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com