Instagram

Претражи овај блог

петак, 8. август 2014.

Oriflame Giordani Gold Supreme makara- Recenzija

Najdraži moji čitaoci, najpre želim da vam se zahvalim na pažnji i podršci koju pružate mom blogu i meni lajkovanjem, šerovanjem i komentarisanjem objava na facebook stranici i na tome što će blog uskoro dostići 10.000 pregleda. Hvala vam puno <3.

Za danas sam vam pripremila (i sama se čudim čudu, kako bez aparata i novih slika? Ali prosto ne mogu zanemariti VAS, i zato ću dati sve od sebe) recenziju Oriflame Giordani Gold Supreme makare.


Izvor



PAKOVANJE: Ova maskara je, ako se dobro sećam, bila upakovana u liksuznu, kartonsku kutijicu boje zlata na kojoj su  naznačeni osnovni podaci o proizvodu. Sama maskara dolazi u plastičnoj sjajno braon tubici na kojoj je zlatnim slovima ispisan naziv proizvoda, rok trajanja, rok upotrebe proizvoda od datuma otvaranja i slični podaci.




Četkica je valjkasta, sa sitnim plastičnim bodljicama i podseća na češljić. Vrh četkice je manjeg obima u odnosu na celu četkicu (da, postoje i maskare čija je četkica kao "isečena" i izgleda potpuno isto valjak, te je samim tim vrh ;etkice neupotrebljiv ), sedina četkice dostiže maksimum obima i pred sam kraj se takođe malo sužava. Oblik mi je bademast, elipsast, ne znam kako bih vam drugačije približila izgled četkice, imate je na fotografiji ispod.



LISTA SASTOJAKA: AQUA, STEARIC ACID, HYDROGENATED CETYL OLIVE ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, TRIETHANOLAMINE, BUTYLENE GLYCOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ACACIA SENEGAL GUM, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, PVP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, CYCLOHEXASILOXANE, CERA ALBA, SYNTHETIC WAX, SHOREA ROBUSTA RESIN, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, HYDROGENATED MYRISTYL OLIVE ESTERS, LECITHIN, CETEARETH-20, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, BHT, PEG-12 DIMETHICONE, ETHYLPARABEN, CI 77499.

GDE KUPITI/CENA: Kataloška prodaja Oriflame, cena u zavisnosti od kampanje. Kada je na akciji možete je naći za najmanje 699 pa do 999 rsd, kolika je inače standardna cena.

MOJA ZAPAŽANJA: Kod ove maskare mi se jako dopala četkica. Ima puno tih sitnih iglica koje baš lepo razdvoje trepavice. Tanji vrh jako lepo izvuče trepavice koje se nalaze u uglovima očiju. Gustina je skroz ok, i pose 3-4 meseci korišćenja nije suva. Pošto ovaj proizvod garantuje dužinu, a ja bih lično dodala i gustinu, malo mi je u početku smetala količina maskare koja ostaje na trepavicama prilikom nanošenja. S obzirom da sam ja tip koji se ne šminka puno i više volim što prirodniji izgled, meni je to bilo malo previše, bar što se tiče dnevne varijante. Međutim, kasnije sam se već navikla i, kako bih rekla, uzela ruku (meni je potrebno da neki proizvod iskoristim nekoliko puta kako bih našla način za korišćenje koji mi najviše odgovara), tako da je sada neizostavni deo moje svakodnevne rutine. Naručito pred večernji izlazak :). Pruži baš neki dramatični efekat. Ne stvaraju se grudvice i nema onog crnog trunja  ispod očiju. Gornje trepavice super izvuče, a što se tiče donjih, ja nisam uspela da ih izvučem lepo.

Ova maskara je najbolja od svih koje sam do sada koristila. Iako imam kratke trepavice, uz pomoć ove maskare one izgledaju dosta duže i lepo su definisane. Preporučila bih je svima. I naravno kupila ponovo :). Trenutno je na akciji i može se kupiti za 699rsd. Ukoliko želite da je poručite, kontaktirajte me ovde.

Da li ste probale ovaj proizvod? 
Koja je vaša omiljena maskara?


Hvala na čitanju <3!

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com