Instagram

Претражи овај блог

четвртак, 9. октобар 2014.

Avon AT maska za kosu sa arganovim uljem

U poslednjih nekoliko godina, jako su popularna ulja za negu, kako samostalno, tako i kao i sastavni deo kozmetičkih proizvoda. Po istraživanju koje sam izvršila (ipak Google zna najbolje) trenutno najpopularnija ulja jesu arganovo ulje i ulje makadamije, koja se nalaze u oko70% proizvoda za negu kose i tela koja se nalaze na tržištu. Za ovoliki zastupljenost zahvalna su njihova zaštitna, hidrantna i regerativna svojstva. 

Izvor


Proizvod o kome ću vam danas pisati sadrži upravo jedno od ta dva ulja- ulje argana, a radi se o Advance Techniques maski za kosu. AT maska za kosu sa arganovim uljem dostupna je za kupovinu u Avonovom katalogu. Pakovanje sadrži 150ml i u zavisnosti od kampanje može da se nabavi za oko 300din (ja sam ga kupila po do sada najnižoj ceni, od samo 149din, pre nekoliko meseci na akciji). Proizvođač je preporučuje za sve tipove kose. Što se tiče ovog proizvoda, sektor za razoj je odradio dobar posao kada je u pitanju ambalaža jer je to ono što me je prvo privuklo ovom proizvodu- jako lepo pakovanje koje me kombinacijom tirkizne i zlatne asocira na Maroko i tečno zlato- kako drugačije nazivaju arganovo ulje. Izrađeno je od meke plastike. U ovoj tubici, sadržaj koji se nalazi je kremast, gust i bele je boje, ima isti miris kao i ostali proizvodi iz ove kolekcije.


Evo i liste sastojaka:
WATER/AQUA, CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, DOMETHICONE, PARFUM, PHENOXYETHANOL, CETEARETH-20, METHYLPARABEN, PANTHENOL, DISODIUM EDTA, HYDROGENATED CASTOR OIL/SEBACIC ACID COPOLYMER, VINYL DIMETHICONE/LAURYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, WHEAT AMINO ACIDS, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, PANTHENYL ETHYL ETHER, PHYTANTRIOL, METHYLPROPIONAL,HEXL CINNAMAL, LIMONENE.


Na prvo korišćenje ove maske, moj utisak je bio: „Koliko para- toliko muzike“. Međutim, ne volim da prerano donosim zaključke o nekom proizvodu i svakom, ali baš svakom proizvodu dajem drugu i treću šansu (osim ako izazove neku burnu reakciju- a toga, hvala Bogu nije bilo). Isti slučaj je i sa ovim. Nakon drugog nanošenja, stvari su postale malo drugačije. Isto i nakon trećeg. A ovako kod mene izgleda ritual pranja kose i nanošenja maske:
 
Svoj ritual pranja kose započinjem najpre rasčešljavanjem kose. Inače, moja kosa je stepenasto ošišana, dužina malo ispod ramena, dlaka je tanka i talasasto- kovrdžava. Češljanje praktikujem isključivo pre pranja kose jer i vrabci na grani znaju da za kosu nije dobro češljati je kada je vlažna/mokra. Zatim sledi kvašenje i šamponiranje. Šampon nanosim direktno na koren kose i lepo izmasiram vlasište jagodicama, a zatim tu penu spustim na krajeve i sve lepo utrljam. Moj problem je što mi se koren kose posle 2 dana umasti, tako da, i po savetu frizra, kosu šamponjam dva puta da bi se temeljno očistila koža glave. Na krajeve ne nanosim previše šampona, njima je dovoljno jedno šamponjanje da se ne bi dodatno isušili. Nakon toga, umotam kosu u peškir da se malo upije voda i sledi nanošenje regeneratora/maske. U ovom slučaju Advance Techniques maske za kosu sa arganom. Nakon što se suvišna voda iz kose upije, kosu vežem gumicom u rep što višlje i na krajeve nanesem masku. Na taj način maska ostane tamo gde treba- na polovini dužine kose i na krajeve. Vezivanjem kose sprečava se da maska dopre do korena i na taj način ubrza mašćenje. Za moju dužinu dovoljna je količina veličine oraha. Po savetu proizvođača, dovoljno je držati 5min. Nakon isteka tog vremena, odvežem kosu i temeljno isperem više hladnom nego toplom vodom. U toku ispiranja oseti se da je kosa postala svilenkasta. Nakon tog tretmana laka je za oblikovanje i krajevi se ne mrse. Ovako tretirana i osušena kosa dobije lep sjaj, izgleda zdravo a mršenje krajeva svedeno je na minimum, u mom slučaju. Masku inače koristim i kao regenerator nakon svakog pranja kose, a kao hranljivi tretman jednom nedeljno.

Ovu masku za kosu bih preporučila osobama sa "normalnom" i sa tretiranom kosom, dok bih osobama čija se kosa puno i brzo masti (osobe koje kosu moraju da peru svaki dan) preporučila da se drže malo dalje od nje. Ovu masku, kao i sve ostale koje vam ne odgovaraju možete koristiti nakon pranja kao regenerator kako bi ste ih se što pre oslobodili. 

Da li ste probali ovu masku za kosu i kakvi su vaši utisci? Da li volite kozmetičke proizvode koji u sebi sadrže ulja?

Hvala na čitanju <3!


7 коментара :

  1. Nisam probala ovu masku ali do sada svi proizvodi sa arganovim uljem mi izuzetno prijaju pa bi verovatno i ovaj proizvod :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni, na žalost, šampon i kapi iz iste kolekcije ne odgovaraju :/. A argan i druga ulja u proizvodima za negu tela su nezamenljivi i obožavam ih :).
      Hvala na komentaru <3

      Избриши
  2. Probala sam i vrlo sam zadovoljna njome! Čak imam jednu u rezervi. Volim proizvode koji u sebi sadrže ulja zato što imam suvu kožu i kosu pa mi itekako odgovaraju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što i tebi odgovara :). Onda bi ti verovatno, kad već imaš suvu kosu, odgovarali i šampon i kapi iz iste kolekcije (meni na žalost, ne odgovaraju). Koža tela mi je suva tako da i meni prijaju proizvodi koji sadrže neko negujuće ulje. Kojim proizvodima ti neguješ telo?
      Hvala na komentaru <3

      Избриши
  3. Ja iz ove kolekcije imam ulje i jako sam zadovljna...kosta mi se jako brzo masti, pa cu ovu masku po tvojoj preporuci izbeci...inace probacu taj sistem vezivanja kose i nanosenja maske.... :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ulje ne odgovara uopšte, poklonila sam ga sestri, kosa mi se od jutra do večeri umasti kao da je nisam prala 3 dana :/. Verujem da će ti taj sistem nanošenja maske pomoći, onda ona nikako neće moći do korena, delovaće baš gde treba i kako treba i neće brljaviti :)

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com