Instagram

Претражи овај блог

субота, 9. јануар 2016.

Marrakesh hranljivi šampon za kosu

Nakon 2 potrošene ture terapijskih proizvoda za kosu, opipom se vraćam upotrebi onih "običnijih" sa velikom pažnjom koja je usmerena na sam sastav proizvoda. Na blogu ste već imali prilike da čitate o nekim od proizvoda iz Marrakesh porodice. Proizvod koji me je oduševio bio je kaHm tretman za ispravljanje kose koji radi baš ono što proizvođač obećava. A proizvod u čiju recenziju upravo zalazite jeste Marrakesh Original Nourishing šampon / Marrakesh hranljivi šampon za kosu na bazi marokanskog arganovog ulja i ulja semena konoplje, po kome je ova kozmetika i poznata. Ne znam da li je potrebno naglasiti da se radi o prirodnoj kozmetici koja ne sadrži parabene i sulfate i koja nije testirana na životinjama što je dodatni plus.



Šampon dolazi u boci izrađenoj od srednje tvrde plastike braon boje. Zapremine je 335 ml. Namenjen je svakodnevnoj upotrebi, a proizvođač uz to još i navodi da proizvod hidrira kosu, neguje i olakšava njeno oblikovanje, da je dovoljno nežan za najosetljiviju kožu a u isto vreme dovoljno jak za najneposlušniju kosu kao i da je kosa nakon upotrebe sjajnija i izgleda negovano.

Šampon ima gustu gelastu strukturu i miris koji je karakterističan za sve Marrakesh proizvode: karamela sa trunčicom gorčine. Pravi lepu i bogatu penu. Ponekad mi se čini da je toliko gust da količinu koju sipam na dlan za pranje "razblažim" toplom vodom pa tek onda nanesem na kosu i utrljavam. Nakon ispiranja šampona sam primetila da mi je kosa pod prstima jako meka i svilenkasta da lakše prstima prolazim kroz nju ali da mi je i dalje potreban balzam za rasčešljavanje. Nakon ispiranja miris šampona je prisutan ali nije previše intezivan i ne zadržava se dugo.

Nakon nekoliko pranja, primetila sam da moja kosa izgleda nahranjeno i nekako sjajnije, kao i to da je oblikovanje zaista olakšano - lokne izgledaju zdravije i lepše bez upotrebe ikakvih preparata. Nakon sušenja zaista je sjajnija u odnosu na period u kome sam koristila predhodne terapijske proizvode, a primetila sam da joj ni volumen nakon 2 dana ne fali. Zbog specifičnog problema koji sam imala, ipak je bilo prisutno zrno straha koje me je sve vreme frustriralo, ali nakon mesec dana korišćenja jako sam srećna što se nije javila nikakva reakcija na koži glave. 


Ukoliko vam je teme osetljivo, a ukoliko želite proizvod koji neguje i brine o vašoj kosi preporučujem vam ovaj šampon.  Nakon skoro pola godine borbe sa alopecijom i korišćenja isključivo terapijskih preparata, ovaj proizvod je bio upravo ono za čime je moja kosa vapila. Uživam u korišćenju i nezi koju mi prouža a zahvaljujući njegovoj formulaciji nisu se javile nikakve reakcije.

Marrakesh proizvode možete poručiti putem sajta generalnog uvoznika za Srbiju DAMB DOO, ili putem njihove facebook stranice - Marrakesh Srbija.

Koje blage šampone za kosu mi preporučujete?

Hvala na čitanju! <3

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com