Instagram

Претражи овај блог

понедељак, 10. август 2015.

Yves Rocher Repair Oil - Regenerativno ulje za kosu

Yves Rocher je brend koji me svakim isprobanim proizvodom sve više privlači i oduševljava. Nakon oduševljenja Jardins du Monde makadamija kremastim gelom za tuširanje, svaki novi proizvod je za mene nov izazov i nova avantura u koju se rado upuštam. Današnji post posvetiću jednom čarobnom spoju, savršenoj kombinaciji najboljih ulja iz prirode a sve to u službi nege jednog od najvećih ženskih aduta - kose.



Yves Rocher Repair regenerativno ulje za kosu namenjeno je jako suvoj i kovrdžavoj kosi. Kao što sam već u uvodu rekla, čini ga savršena simfonija najboljih prirodnih ulja namenjenih nezi kose, među kojima su ulje semenke suncokreta, kokosovo ulje, ulje semena uljane repice, ricinusovo ulje, ulje jojobe, ulje boražine, ulje babasua i ulje makadamije. Kako i sama nisam poznavala sva navedena ulja iz sastava, kao što su ulje boražine i ulje babasua, klikom na nazive možete otići na sajtove koje sam linkovala i pročitati nešto više o njima. Ono što je takođe potrebno naglasiti jeste da ovaj proizvod ne sadrži silikone, parabene i boje, već je 99% na prirodnoj bazi.


Ulje dolazi u bočici zapremine 150 ml koja je izrađena od reciklirane i tvrde ( ali ne i krute ) plastike. Na prvi pogled, pakovanje izgleda kao da ima pipetu, međutim radi se samo o tome da dizajn poklopca doprinosi tome. Kada sam ulje proučavala u katalogu, bila sam ubeđena da je ima, međutim, trik je u zanimljivom dizajnu. Poklopac je cvrst i zahvaljujući svom obliku, lako se može odvrnuti i zavrnuti čak i kada su vam ruke masne - recimo nakon korišćenja. Skrenula bih vam pažnju na ugao držanja boce prilikom doziranja proizvoda - nakon što nalijete potrebnu količinu na dlan morate naglo prekinuti mlaz jer je velika je verovatnoća da će ulje skliznuti niz bocu ako to postepeno radite - bar se meni to desilo.. Takođe, nakon upotrebe vam preporučujem da tuferom ili maramicom obrišete vrh boce, kako zavrtanjem poklopca ne biste istisnuli preostalo ulje da se sklizne niz pakovanje.



Proizvođač kao način upotrebe navodi utrljavanje ulja od temena ka krajevima, gde je upravo fokus na krajeve. Nakon utrljavanja preporučuje se držanje 10 minuta, postupak se ponavlja 2 puta  u toku nedelje, što će rezultirati hidriranom, nahranjenom i sjajnom kosom.

Proizvod je prozirne, žute boje koja je karakteristična za pojedina biljna ulja. Ima prijatan i nežan miris koji me najviše asocira na makadamiju. Struktura nije previše masna što mi se jako dopalo. Prva asocijacija na ulja za negu kose mi je bila masno teme i trag koji se teško ispire. Kako se užasavam toga, nikada nisam imala dovoljno hrabrosti da sa uljima eksperimentišem. Inače, imam kovrdžavo - talasastu kosu i tanku dlaku koja lako gubi vlagu, uvek sam u potrazi za proizvodima koji bi mi pomogli da je zaštitim od spoljašnjih negativnih uticaja i očuvam krajeve zdravim i lepim, kao što su recimo ulja.  Doduše, ovo je prvo ulje za negu kose koje sam probala ( ako izuzmem ricinusovo koje koristim prilikom bojenja kose kanom ), izazvana pozitivnim komentarima i jakim letnjim suncem, ali se verovatno neću zaustaviti na njemu.


Način primene je krajnje jednostavan; Prema upustvu sa pakovanja, pre pranja nanesem ulje od polovine dužine kose ka krajevima. Iako proizvođač preporučuje utrljavanje ulja u teme, nisam ga isprobala na taj način. Nakon  desetominutnog delovanja ulje bi trebalo isprti, međutim ja ga nekad ostavim da deluje i nekoliko sati. Kada ispiranje dođe na red - prava milina. Već sa prvim šamponiranjem, tragovi ulja sa kose su nestaju a kosa je sva svilenkasta i ne mrsi se. Nakon ispiranja ulja retko kada stavim i malo regeneratora na krajeve, ali kako mi kosa nije preterano zahtevna taj korak najčešće preskočem. Prilikom sušenja kose i njenog oblikovanja, tačno primetim razliku između nege sa uljem i nege bez ulja. Pored toga što je svilenkasta, što se ne mrsi, krajevi su jako mekani i osušena kosa izgleda mnogo lepše, zdravije i sjajnije. Kosa nakon ovog proizvoda uopšte nije otežana i svaka kovrdža i svaki talas izgledaju kao sa TV reklame - bukvalno.


Ovo je moje prvo i pozitivno iskustvo sa uljima za negu kose. Kako mi kosa nije oštećena, već kovrdžava i sklona isušivanju ne mogu reći kako deluje i da li deluje prilikom upotrebe na jako suvoj i oštećenoj kosi. Nakon upotrebe kosa nije otežana, već je sjajna, nahranjena, izgleda zdravije, izglađena. Ukoliko razmišljate o kupovini ovog ulja za kosu, imate moju toplu preporuku. Po ceni od oko 750 dinara, koliko sam ga platila možete ga kupiti u T.C. Ušće, a ukoliko niste iz Beograda, možete mi pisati u inbox stranice i poručiti bilo koji Yves Rocher proizvod - ovde, a ja ću vam ga poslati na kućnu adresu.

Da li koristite ulja za negu kose? Koje vam je omiljeno?


Hvala na čitanju! <3

8 коментара :

  1. Divno zvuči, morat ću ga jednom kupiti :)
    Ja trenutno koristim L'Oreal Professionnel Mythic Oil ulje i obožavam ga ♥ Svim uljima koje sam do sad probala sam nalazila neku manu, međutim ovom ulju manu nisam našla :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovo fino trošim, još malo pa ću početi da razmišljam o kupovinu nekog novog, hvala ti za preporuku :) Nadam se da će ti YR ulje prijati, kod mene se baš lepo pokazalo :)

      Избриши
  2. Obožavam ulja za kosu <3 ovo nisam probala, ali volim YR tako da je sve moguće. Lijepe fotke :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala <3 Ovo je inače prvo ulje za negu kose koje sam probala, pa bih volela da čujem i tvoje utiske o njemu, kako si osoba koja ima više iskustva s njima :)

      Избриши
  3. Aaa ovo deluje zanimljivo,to mora da se proba :-D Inace trenutno koristim Baleino ulje za kosu od Aragana,mmmm prelepo mirise,a i neguje...jedva cekam da probam i tvoju preporuku! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja Baleino nisam probala, ali mi se ovo jaako dopada :) Nadam se da će ti se svideti kao i meni, javi utiske :)

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com