Instagram

Претражи овај блог

уторак, 21. април 2015.

Uriage Gommage integral/ Uriage piling za lice i telo

Rođena u srcu Alpa, na 422m nadmorske visine i izvorne temperature od 28 stepeni celzijusovih, bogata oligo-elementima i mineralima, svojim sastavom predstavlja najstabilniju termalnu vodu. Jedinstven mineralni sastav štiti vašu kožu, stvarajući prirodnu barijeru. Oligo elementi i minerali koji se nalaze u sastavu hidriraju, umiruju i štite vašu kožu. U odnosu na druge termalne vode, pruža najbolju hidrataciju vašoj koži. (izvor)

 Izvor

Uriage termalna voda predstavlja osnovu Uriage dermo-kozmetičke kolekcije koja je namenjena najpre suvoj, osetjivoj i koži koja je sklona atopiji, a zatim i drugim tipovima kože. Iz bogatog asortimana koji obuhvata anti-age liniju, proizvode za negu dečje kože - beba, zaštite od sunca, kože sklone crvenilu i drugim kožnim problemima, danas vam pišem o Uriage Gommage Integral- hemijsko mehaničkom pilingu iz kolekcije koja je namenjena svakodnevnoj nezi i higijeni svih tipova osetljive kože. 


Gommage Integral - hemijsko mehanički piling namenjen je nežnoj eksfoliraciji lica i tela. Kao aktivne komponente, proizvođač navodi osnovu - termalnu vodu, eksfolirajuća mikro zrnca i AHA iz cveta hibiskusa; makrozrnca sa vitanima E i C i glicerol. Kako se radi o hemijsko - mehaničkom pilingu, ova kombinacija predstavlja kompletno i temeljno čišćenje kože, bez sapuna. Zahvaljujući svojoj jedinstvenoj strukturi, nežno čisti i u isto vreme pilinguje kožu. (izvor)

Hemijsko mehanički piling gel za lice i telo dobila sam na testiranje u pakovanju od 50ml. Proizvod je smešten u tubicu od mekane, plave plastike sa belim poklopcem koji je izrađen od tvrđeg i krućeg, a istog materijala, sa klik mehanizmom. Osnovne naznake i informacije o proizvodu ispisane su belim slovima koja se lepo uklapaju u sveden dizajn pakovanja. Zahvaljujući navedenim karakteristikama pakovanja, doziranje proizvoda je lako.



Proizvod je gelaste strukture, prozirne svetlo plave boje u kojoj se naziru bela zrnca za piling različite veličine. Ima lep miris koji me podseća na miris bebi kozmetike, koji mi se u početku činio jak, međutim, sasvim prihvatljiv (kao npr. Bekolino).


Nisam ljubitelj piling gelova za lice, pa iskreno nisam ni očekivala neki piling efekat. Pilinzi te strukture su mi vise kao sredstva za umivanje sa nekim česticama koje su tu iz ne znam kog razloga. Jer kada radim piling volim da skinem 3 sloja kože i da osetim da mi je koža čista, a ne da se umijem. Kada sam ovaj piling gel istisnula na prste, a zatim nanela na lice, primetila sam da ne klizi i ne beži na sve strane. Piling čestice su i krupnije i sitnije, nežne su, ali dovoljno grube da lepo očiste pore. Lepo su raspoređene i zastupljene po celoj strukturi. Utrljavanjem u kožu stvara se lepa pena, pa se krupnije piling čestice "razlažu" na manje koje me veličinom podsecaju na kuhinjsku so, čak su i manje, ali ne znam sa čime bih tu veličinu uporedila. "Oštre" su, lepo odrade piling i očiste kožu. Zbog svoje veličine, čak su i najmanje pore lepo pročišćene. Nakon ispiranja, koža je pod prstima glatka i ostaje škripav osećaj. Kao i nakon korišćenja svake gelaste strukture za umivanje/ čišćenje osetila sam blago zatezanje na obrazima koje traje dok ne nanesem serum/kremu. Piling sam koristila samo za lice, tako da vam ne mogu reći kakav je efekat nakon pilingovanja kože tela.

Generalno, zadovoljna sam proizvodom. Meni lično više odgovaraju kremasta sredstva za čišćenje lica, kremasti pilinzi i sl. Ukoliko zanemarim gel strukture - koje mi trenutno ne prijaju jer su mi obrazi osetljivi i desi se da se javi blago crvenilo / zatezanje prilikom korišćenja ( osim leti kada mi se koža blago masti i naizmenično koristim i gel i kremasta sredstva za umivanje), ovaj piling za lice je za moju kožu idealan. Jako mi se dopada kako očisti koži i oseti se da je stvarno čista. Gel strukture nisu nešto što mi preterano smeta ili prilikom upotrebe izaziva neku veću  nelagodnost, ali je činjenica da mojoj koži trenutno više prijaju kreme. A kako će se ovaj proizovd pokazati u toku leta kada koža krene da se masti- čitaćete u updateu :).

Da li koristite termalnu vodu i za koje namene? Koji vam je omiljeni piling za lice?

*PR proizvod

Hvala na čitanju! <3



2 коментара :

  1. Nisam nikada cula za njih :) Piling deluje zanimljivo - pogotovo sto cisti,a ne umiva!

    ОдговориИзбриши
  2. Termalnu vodicu korestim svaki dan, ali od Avene... prije sminjanja i kada skinem sminku obavezno se prscem s njom... :D

    Savrsena mi je za suho lice! :D

    ОдговориИзбриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com