Instagram

Претражи овај блог

недеља, 31. мај 2015.

Multiactiv Revita Derm okoloočna krema

Najosetljivija i verovatno najzapostavljenija regija, što se nege lica tiče jeste upravo okoloočna regija, gde nastaju i gde se javljaju prvi znaci starenja. A za njom slede vrat i dekolte, o čemu ćemo drugom prilikom. Razmislite, koliko ste samo puta ostale noću do kasno, a ujutru bi se to najviše odrazilo u vidu podočnjaka, tamnih kolutova, kesica, nadutosti? To nam ustvari govori koliko je koža oko očiju osetljivija u odnosu na ostale delove lica i koliko je potrebno obratiti pažnju na nju.  Zašto je to tako? Radi se o tome da je koža u okoloočnoj regiji dosta tanja i ima jako malo lojnih žlezda što za posledicu ima brže isušivanje. Zatim, koža u predelu oka ima mnogo manje krvnih sudova - što u slučaju umora dovodi do slabije cirkulacije krvi i limfe pa za posledicu ima gubitak sjaja, otečenost, tamne kolutove i slične nedostatke.

Izvor fotografije: Multiactiv Edit: BlogoMarija
Najspecifičnije i najosetljivije područje zahteva redovnu i nežnu negu. Malo sam istraživala i ne može se sa sigurnošću odrediti kada je pravo vreme za početak nege ove osetljive regije, ali svakako smatram da je preventiva najbitnija. Ukoliko ste već navršile 20 godina, moja preporuka - iz ličnog iskustva, za Vas drage cure jeste neka lagana, hidrantna krema koja po mogućstvu sadrži zaštitni faktor i koja je namenjena nezi tog osetljivog područja. Sebe svakako ne smatram stručnjakom što se nege kože tiče, pa Vam preporučujem da pre primene bilo kog kozmetičkog tretmana / proizvoda konsultujete stručno lice. Iako ponekad dobijam komentare da sam mlada  da bih koristila te kreme, smatram da je najbolja zaštita preventiva. Naravno, to ne podrazumeva agresivne kozmetičke tretmane već upotrebu kremica koje bi sprečile nastanak promena i delovale na već nastale.
Danas ću sa Vama podeliti utiske o Multiactiv Revita Derm kremi za negu okoloočnog područja sa koenzimom Q10 i hijaluronskom kiselinom. Krema ima ZF 10, formulisana je bez parabena i mirisa. Namenjena revitalizaciji i borbi protiv nastanka bora kao i ublažavanju istih. Nova formulacija Revita Derm kreme namenjena je svim tipovima kože, a kako ne sadrži miris pogodna je i za najosetljiviju. Za razliku od stare, sadrži dvostruko veću količinu hijaluronske kiseline i hidrirajućeg kompleksa koji za cilj imaju sprečavanje gubitka vlage i zadržavanje vode u slojevima kože. Tu je i  dobro poznat koenzim Q10 koji je jak aktioksidant  i mogao bi se nazvati super verzijom vitamina E  koji za cilj ima očuvanje ćelija od dejstva slobodnih radikala, sprečavanje oštećenja ćelija, a daje im i energiju. Imamo i negujuća ulja soje, borasa, avokada, smena grožđa i jojobe kao i UV filtere. Evo i liste sastojaka:

Krema dolazi u tubici zapremine 15ml. Izrađena je od mat bele, glatke plastike sa vidno i lepo naznačenim obeležijama proizvoda. Tubica je zaštićena kvalitetnom kutijom koja je izrađena od čvrstog, takođe mat kartona. Rok upotrebe ovog proizvoda je 12 meseci nakon otvaranja.


Kako proizvod dolazi smešten u tubicu, to za posledicu ima higijensko i kontorlisano doziranje. Sama kremica je bele boje, jako lagane i kremaste strukture. Za nanošenje u okoloočnoj regiji potrebne su mi dve kuglice veličine zrna pirinča kako bih kremu lepo nanela ispod oka i  još jedna mala za kapak. Jednostavno se nanosi, zahvaljujući pakovanju uz pomoć kojeg kremicu direktno nanesem gde treba. Lepo se razmazuje i brzo upija. Posebno mi se dopada osećaj koji ostaje nanon nanošenja na kapcima - pored toga što se momentalno upije koža ostane baš mekana i glatka, pod prstima je nekako svilenkasta. Takođe sam primetila da se nakon nanošenje ove kreme na kapak baza za senku lakše i ravnomernije raspoređuje. I nema peckanja. Dešavalo mi se da kada istu kremu koji koristim za predeo ispod oka nanesem na kapak osetim blago peckanje i oči počinju da mi suze – što sa ovom nije slučaj.
Kada je u pitanju nanošenje ispod oka moram da naglasim da mi je taj deo jako, jako suv i da kada nanon umivanja odmah ne nanesem kremu osetim blago zatezanje kao i to da mi koža nije baš nešto glatka, čudna je na dodir. Što znači da  ja bez kreme za to područje ne mogu. Nanošenje ispod oka je takođe jako prijatno, kako je krema lagana baš se lepo nanese i upije. Okoloočno područje odmah izgleda svežije i dobije neku blistavost. Fine linije su manje vidljive. Nikada nisam imala problem sa kesicama, podočnjacima i tamnim kolutovima ispod oka, tako da ne znam kako će na te nedostatke delovati. S obzirom na dejstvo koje krema ima kod mene, predpostavjam da će pomenute nedostatke ublažiti.




Veliki plus kod ove kreme je to što sadrži zaštitni faktor 10, koji je potreban  u toku cele godine, a posebno leti. Nisam ljubitelj krema sa zaštitnim faktorom pa ih i ne koristim, osim ako se radi o recimo dnevnoj kremi ili losionu za lice koja već u sebi ima ZF kao što je recimo ova. 

Kremicom sam jako zadovoljna, počevši od samog pakovanja, preko strukture do efekta i nege. Što se tiče redukcije bora to Vam ne mogu reći sa sigurnošću jer ih nemam, a ono što sam primetila jeste da ublažava vidljivost finih linija, jako prija mom suvom okoloočnom području i lepo neguje. Nanošenje na kapke je takođe jako prijatno i pored negujućeg efekta omogućava lako i ujednačenjo nanošenje baze za senke.

Osim krema sa zaštitnim faktorom koje su u toku leta must have, za najbolju zaštitu okoloočnog područja pored preparative preporučuje se nošenje šešira i naočara za sunce.




Više informacija o Multiactiv proizvodima možete potražiti na njihovom sajtu - OVDE , a kako biste bili u toku sa trenutnim akcijama, promocijama i dešavanjima zapratite njihovu zvaničnu facebook stranicu.


Da li posvećujete pažnju nezi okoloočne regije? Koje proizvode koristite?

*PR proizvod

Hvala na čitanju! <3

8 коментара :

  1. Анониман3. јун 2015. 11:31

    Kremica se čini sasvim super. Sada sam dobila na testiranje neke Estar mazalice za ove svrhe pa ću videti kako će se one pokazati.
    U svakom slučaju ovu ću zasigurno nekad probati, pošto volim da menjam i da isprobavam kozmetiku dok sam još u godinama koje mi to dozvoljavaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, obožavam da isprobavam nove proizvode i eksperimentisem:). I Estar sam probala, i ona mi je dobra, ali ova :)...

      Избриши
  2. I moj trenutan izbor je Estar. Koristim njihovu kremu za okoloočnu regiju skoro mesec dana i vrlo sam zadovoljna, pošto mi je koža suva i osetljiva, nekada je namažem i preko celog lica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam i ja Estar za okoloočno područje i nanosila sam je i na celo lice, ali mi je ova prirasla srcu. Baš lepo neguje i uz sve to ima zaštitni faktor koji je jako bitan. Preporučujem ti da probaš i ovu.

      Избриши
  3. Trenutno koristim Rilastil Micro kremu za podrucje oko ociju, tacnije isprobavam, posto imam uzorak od 5 ml, i svidja mi se. Koja je cena ove Multiactiv kreme?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam imala priliku da probam Rastil kremicu, kakvi su tvoji utisci? Što se ove kremice tiče ona je zaista fenomelanla i sadži zaštitni faktor koji je jako bitan a košta oko 650 din, može se kupiti u Lili drogerijama

      Избриши
  4. Ja koristim tek od prošle godine i moram priznati ne baš redovno, znam sram me bilo matore žene ali nemam tu naviku, za sada Bioten Genovate liniju, ostalo još nisam probala u te svrhe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni na žalost ništa od Biotena nije odgovaralo ni za lice ni za telo :/ Drago mi je što si ti sa njima u ljubavi jer imaju zaista lepu paletu proizvoda. Ukoliko budeš bila u prilici, obavezno probaj i ovu, meni je omiljena i srušila je sa trona dugogodišnjeg favorita :).

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com