Instagram

Претражи овај блог

субота, 5. јул 2014.

NEW IN #1- JUL



Posle nekoliko dana pripreme (koliko mi je ostalo do roka koji sam sama sebi dala, i posle svih mogućih malera koji su mogli da me snađu :D) nekako sam uspela da uklopim sve proizvode u nekoliko kategorija. Ovo je moj prvi NEW IN post, pa se nadam da se necete smoriti ako vam se post učini malo dužim :D… U ovom postu  se nalaze proizvodi koje sam kupila u protekle 2 nedelje i evo šta se tu sve našlo:






  1. PROIZVODI ZA NEGU LICA

Najviše pažnje posvećujem nezi kože lica, koža mi je jako specificna, osetljiva i suva, ponekad se javi crvenilo na obrazima. Pre jedno nešto više od godinu dana, odradila sam testiranje kože i dobila preporuku proizvoda za moj tip kože. I nisam se pokajala. Od tada, pa do današnjeg dana koristim Oriflameove proizvode za negu lica. Pa počnimo od početka:


Essentials 3u1 nežno sredstvo za čišćenje kože (ko zna koje potrošeno pakovanje)- nežno čisti i osvežava, odgovara svim tipovima kože i svim starosnim grupama (kako kaže proizvođač), u mom slučaju 100% istinito. Mada ga ja lično ne bih preporučila za masnu kožu. Obogaćeno je vitaminom E. 150ml/349din.




Love Nature tonik za lice sa aloja verom- ako se sećate kolekcije Pure Nature- e  to je ta ista kolekcija, samo što sada ta kolekcija ima unapređenu formulu, novo pakovanje i kako sam napisala- novo ime. Znači, isto, ali nije isto :D. 150ml/349din




Oriflame Optimals Oxygen Boost kreme za lice, roze kolekciju za suvu i osetljivu kožu, i plava za mešovitu (potrošim jednu ”turu” roze, zatim jednu plavu, a ponekad ih i kombinujem- kao sada). Ovog puta sam poručila plavu Oxygen boost dnevnu kremu koja se preporučuje mešovitoj koži koja jako osvežava i roze Oxygen Boost noćnu kremu koja ne namenjena suvoj i osetljivoj koži. Ova noćna mi baš lepo nahrani kožu, ujutru je koža osvežena, nahranjena i glatka. 50ml/649din.

 Slika preuzeta sa http://rs.oriflame.com/
 Slika preuzeta sa http://rs.oriflame.com/




  1. PROIZVODI ZA NEGU TELA

Baš sam pre objavljivanja ovog posta bila do marketa i zapade mi za oko Becollino puder za bebe. Nisam beba, ali nisam mogla da mu odolim, divno miriše <3. 100g/130din




Avon On Duty antiperspirant u sperju- Ako se dobro sećam, Avon je pre možda 2-3 kataloška perioda lansirao ovu novu kolekciju, pa da probamo :). 120ml/199din (akcijska cena)






  1. DEKORATIVA


Što se tiče dekorative, imam već dosta toga (uskoro ću i o tome poseban post), pa sam ovog puta bila skromnija.

Don Juan sjaj za usne u jarko pink nijansi (TR73) me je osvojio čim sam ga ugledala, a koštao je nekih 230din, ako se dobro sećam. Veliki plus: Ne lepi se i postojan je, podseća me na tečni ruž. 6ml/230din





Avon Super Shock maskara - black i Avon Super Shock Brights- violet. Baš me zanima kako će ta ljubičasta izgledati na mojim trepavicama :)... Ove dve maskare sam namerno stavila zajedno, iz iste su kolekcije i bile su na akciji 2 proizvoda za 499din.






Golden Rose color expert lak za nokte, broj 45- Na ovaj lak sam naletela pre nekoliko dana, bila sam u potrazi za nekom bojom laka za nokte koja će se stopiti sa bojom gela koji već imam, pa mi se ovaj činio idealnim. Odmah sam ga probala, i super je. Nije potrebno prelaziti 2x da bi se dobila neprozirna boja. 10,2ml/110din
P.S. Pošto moja slika nije baš najbolja, preporučujem vam da pogledate kako broj 45 zaista izgleda ovde, na njihovom sajtu.





  1. PROIZVODI ZA NEGU KOSE

Oriflame HairX Strenght Fortifier šampon za jaču kosu- S obzirom da sam imala problema sa opadanjem kose (izazvanu farbanjem i feniranjem), kolekcija za jačanje kose me je spasila. Pre je to bilo potpuno sivo pakovanje, kolekcija se zvala HairXAdvanced, sadržala je šampon, tonik i regenerator u peni za jačanje kose. Sada je ta kolekcija zamenjena i unapređena, pa se nadam boljim rezultatima :).





  1. OSTALO

Uvijač za trepavice- u prolazu sam kod kineza videla ovaj uvijač po ceni od 100din. Dosta jeftino- pa rekoh, što da ne, kad već ne mogu bez njega.




E drage moje, ovo sam dobila na poklon od moje šmizlice. Merkam ih već duže vreme i želja mi se ispunila :). Hvala Mako <3.




Da li koristite neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci? <3

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com