Instagram

Претражи овај блог

недеља, 8. март 2020.

Top 5 kozmetičkih proizvoda ispod 500 dinara

U doba kada su rafovi u drogerijama i virtuelni rafovi krcati preparatima za negu i ulepšavanje, brendovi se putem raznih kanala bore za dominaciju na tržištu i korpu kupca. Većina njih u proizvodnji upotrebljava zvučne sastojke te se na taj način opravdava raspon cena. Onda dolazimo do pitanja: Da li mora biti skupo da bi bilo dobro? Za cenu od 500 dinara, ovo su mojih 5 top proizvoda za ulepšavanje i negu.



FARMASI TEČNI MAT RUŽEVI su najbolji ruževi u ovom cenovnom rangu koje sam probala a mislim i najviše što možete kupiti za taj novac. Ne isušju dodatno usne, lepo su pigmentovani i traju baš dugo. Jedan od njih se našao u postu o prošlomesečnim favoritima >
(UN)Like - Februar 2020




YVES ROCHER KREMA ZA TUŠIRANJE je nešto što sam trenutno potrošila ali što iznova kupujem. Obožavam njihovu kolekciju Jardins du Monde koja na živopisan način donosi sveže mirise u svoja pakovanja. Jedan takav post pročitajte ovde.

REVUELE SERUM ZA NEGU KOŽE je proizvod o kome sam već pisala. Treća bočica je već pri kraju i dalje imam samo reči hvale. 
[Recenzija] Revuele Hydra Therapy face serum / serum za negu lica



MAKEUP REVOLUTION OLOVKE ZA USNE su odlične -  gelasto kremasta tekstura mekana kao puter i bukvalno klizi po usnama. Cena im je do 400 rsd a mogu da se kupe u distributivnim centrima Alexandar Cosmetics ili da se poruče preko njihovog sajta.



CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE mi je omiljeni korektor za svakodnevno a i profesionalno šminkanje. Za nijansu je laganiji od NYX HD Liquid Concelear i manja mu je moć pokrivanja u odnosu na pomenuti ali ga koristim za hajlajtovanje tako da mi nije od presudnog značaja, definiciju linije obrve, korigovanje sitnih pogreški isl. To ne znači da je prekrivanje loše već sam čisto radi poređenja navela primer. O NYX HD korektoru pročitajte na linku ispod, dok vas uskoro očekuje recenzija za Catrice Liquid Camouflage.


Koji su vaših top 5 proizvoda ispod 500 rsd? Da li se vodite time da kvalitet bas uvek opravdava cenu?


Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com