Instagram

Претражи овај блог

четвртак, 27. фебруар 2020.

RLN Testo za picu bez kvasca

Najpoznatiji italijanski specijalitet na svetu, njeno visočanstvo pica, sinonim za rapsodiju ukusa. Kako bi obožavalac ovog specijaliteta drugačije napisao uvodnu reč?


Izvor fotografije



Pre par meseci sam skrolujući fejsbuk fid naletela na objavu prijatelja koji je podelio video sa stranice Sašina kuhinja gde se u pomenutom, pogađate, spremala pica. Ne budem ja lenja, zasučem rukave i razvučem. Ljudi moji, ovaj recept morate probati. Bolje nego u restoranu, da ne kažem u Italiji (gde sigurno sada imaju većih problema nego da se ubeđuju da li je Sašina ili njihova pica bolja).  Testo je bez kvasca a potrebno je sledeće:

350g glatkog brašna
pola kesice praška za pecivo
7 g malo soli (pola kašičice za kafu)
2 dl jogurta
80 ml istopljenog maslaca ( ja sam umesto maslaca u testo stavila 1/3 margarina)
i nadev po želji.

U orginalnom receptu, pica se peče samo na papiru za pečenje dok sam ja koristila i pleh. 

Evo snimka a ispod se nalazi i link sa detaljnim upustvom za pripremu.



Recept za picu bez kvasca - KLIK OVDE



Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com