Instagram

Претражи овај блог

уторак, 26. новембар 2019.

[RECENZIJA] Avon Planet SPA Heavenly Hydratioin maska za kosu


Nega kose mi nikada nije bila na prvom mestu niti je ona bila previše zahtevna. S' obzirom da je kovrdžava, dobar šampon, maska i proizvod za oblikovanje sasvim su dovoljni da bih postigla izgled kakav želim. U poslednje vreme pravi je izazov pronaći odgovarajuću masku pa sam se u toj potrazi susretala sa preparatima koji su mi odgovarali a i sa onim drugim. Jedna od maski koju sam isprobala je iz Avonove najpopularnije "Planet SPA,, linije. Evo mojih utisaka.


"Avon Planet SPA,, preparate volim a omiljeni među njima su definitivno puteri za telo. Vodeći se dosadašnjim iskustvom sa tom kolekcijom i preporukama sa strane poručila sam masku za kosu iz  "Heavenly Hydratioin,, linije. Proizvodi iz te kolekcije bazirani su na maslinovom ulju kao glavnom sastojku. Namenjeni su hidrataciji a cela linija se sastoji iz sledećih proizvoda:

Izvor fotografije

  • negu tela - piling za telo, hidrantna krema za telo, krema za ruke
  • negu lica - maska za lice u maramici, kremasta maska za lice, serum za vrat i bistu
  • negu kose - maska za kosu, vruće ulje za kosu*
*informacije dostupne u trenutku pisanja teksta, preuzete sa sajta Avon.rs  i internet

Maska za kosu sadrži 200 ml proizvoda i dolazi upakovana u prepoznatljivu plastičnu ambalažu Planet SPA linije. Ispod poklopca postoji zaštitna folija koju uvek teško skinem tako da možete biti sigurni da će proizvod bezbedno stići do vas. Sam proizvod je zagasito, svetle zelene boje i ima specifičan ali prijatan miris. Gust je i nakon tapkanja kose peškirom i upijanja vode malo se teže nanosi. 


U upustvu za upotrebu proizvođača stoji da se maska nanosi na vlažnu kosu, nakon upijanja vode, ostavi se da deluje 10 minuta pa se nakon toga ispere. Koristiti jednom nedeljno.

Proizvod sam koristila i po preporuci proizvođača a i kao balzam, držala i kraće i duže na kosi. Svakom nanošenju i izmenjenim metodama davala sam šansu i ulagala puno nade. Koliko god se trudila, osim prijatnog mirisa mojoj kosi nije priužio ništa više. Čak i isčešljavanje sa maskom u kosi išlo je teško. Nakon ispiranja nisam imala onaj svilenkast osećaj već prsti i dalje zapliću u kosu. 

Mnogo više sam očelivala od ove linije i jako sam razočarana ovim preparatom. Za cenu od oko 600 rsd (kada je maska na popustu) za 200 ml očekivala sam makar minimum nege a dobila samo prijatan miris. Proizvodima za negu kose trajno dajem ban dok ću putere za telo nastaviti da koristim sa uživanjem.

Pišite mi, kakva su vaša iskustva sa ovom kolekcijom i podelite sa mnom svoje favorite!


Hvala na čitanju!


2 коментара :

  1. Bas sam imala zelju da probam ovu masku, zato sto miris ove kolekcije obozavam. Nakon ove recenzije, definitivno cu je preskociti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preporuku za ovu masku sam dobila od drugarica koje su njom oduševljene. Meni na žalost nije legla ali će se tebi možda dopasti. Ukoliko ipak odlučiš da je probaš, piši utiske 😊

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com