Instagram

Претражи овај блог

четвртак, 6. септембар 2018.

RECENZIJA Makeup Revolution tečni iluminator - Liquid Luminous Gold

Ukoliko ste ljubitelj blistavog tena, predspostavka je da se služite ovom vrstom proizvoda. Od pre par godina kada su postali aktuelni u svetu lepote, proizvođači se utrkuju ko će ponuditi bolje i više jer je blistav ten postao imperativ. Bilo da se odlučite za kameni, praškasti ili tečni iluminator, sa njima možete postići odličan efekat a zašto sam se odlučila baš za tečni, pročitajte u nastavku. 





"Revolution Makeup London" tečni iluminator možete kupiti po ceni od 875,00 rsd u prodajnim objektima ili na sajtu "Alelxandar Cosmetics".  U ponudi je 12 nijansi a ona koju ja posedujem nosi naziv "Liquid luminous gold". Pakovanje ovog proizvoda je izrađeno od stakla, jako elegantno, zapremine 18 ml i dozira se pipetom što mi se iz higijenskih razloga jako dopada. Proizvod poseduje miris koji me podseća na miris proizvoda za samopotamnjivanje i  koji se ne oseća prilkom aplikacije te se ne zadržava na koži. Rok za upotrebu proizvoda od otvaranja je 12 meseci ali s obzirom na količinu koja mi je dovoljna za jedno šminkanje, sigurna sam da bi mi koristio i duže da nisam ograničena od strane proizvođača. 




Ono što me je privuklo proizvodu jeste moćućnost višesruke upotrebe:


  1. Samostalno nanošenje kao "final touch" za blistav ten - tada ga nanosim tapkanjem prsta ili bjuti blenderom na jagodice, duž nosa i iznad usne. 
  2. U kombinaciji sa tečnim puderom / BB kremom - daje izuzetnu blistavost tenu. Dovoljna je samo jedna kap za blistav izgled lica. Ukoliko se odlučite da ga koristite na ovaj način, budite oprezne prilikom doziranja da Vam lice, kao meni jednom prilikom nebi izgledalo masno.
  3. U kombinaciji sa losionom za telo - daje blistavost koži. Odlično izgleda na preplanulom tenu ali i na mom aristokratskom. U ovom slučaju nema opasnosti od preterivanja - što više to bolje.



Proizvod je lepo pigmentovan i dovoljna je samo kap za super sjajni efekat. U svojoj teksturi sadrži jako sitne sjajne čestice. Za nijansu "Liquid luminous gold" sam se odlučila jer smatram da je najuverzalija i da lepo izgleda i kod osoba sa svetlijim i kod osoba sa tamnijim tenom. Opisala bih je kao hladnu boju zlata. Na fotografijama ispod pogledajte kako proizvod izgleda:


 


S obzirom da ovog puta slika ne govori 1000 reči i da je jako teško aparatom zabeležiti odsjaj, na mom instagram profilu u naglascima možete pronaći i kratke snimke svačeva ovog proizvoda.- KLIK.


Da li koristite iluminatore ili ste ljubitelji mat finiša? Da li imate omiljeni iluminator? Podelite svoje utiske sa mnom komentarom ispod posta!

1 коментар :

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com