Instagram

Претражи овај блог

уторак, 12. април 2016.

Macadamia ulje za negu kose

Za povoljna dejstva i primenu biljnih ulja u nezi / medicini zna se od davnina. Od drevnih Egipćana, preko srednjeg veka pa do danas zadržana je "tradicja" nege tečnim zlatom - uljima koja u međusobnoj kombinaciji predstavljaju najbolje eliksire za negu. Poslednjih godina naročito su popularna, a upravo je jedno čudesno ulje tema redova koje isčitavate.



Nezi kose nikada nisam pridavala puno pažnje niti sam se mnogo trudila oko oblikovanja i nege- smatrala sam da mi osim šampona, balzama i maske nije potrebno ništa više. Dok kosu nisam obojila u crveno i uočila njen vapaj  za dodatnom negom - hidratacijom.  Generalno, kovrdžava kosa je zahtevnija od ostalih tipova kose po pitanju nege jer je struktura same vlasi takva da ona brže gubi vlagu i prirodno je suvlja. No, to i nije bilo toliko uočljivo dok nisam prosvetlila kosu. Onda je svaki nedostatak došao do izražaja. Nakon posete frizeru i 2cm manje, odlučila sam da uradim nešto konkretno po pitanju nege i da uvedem neke novine. Pažljivo sam birala saveznika i odlučila se za Macadamia Healing Oil Treatment - čuveno ulje za kosu koje možte pronaći u distributivnim centrima Alexandar Cosmeticsa  kao i njihovom sajtu. Samo čitanje i istraživanje bilo je dovoljno da ga poželim, a s obzirom da se tek pre nešto više od 2 meseca otvorila njihova radnja u Pirotu nisam uspela da ostanem imuna na prepoznatljiv dizajn.


Ulje se moze kupiti u pakovanjima od 3ml, 10ml, 30ml, 125ml i 300ml, gde su svakako ova najveća i najisplatljivija. Pakovanje koje ja posedujem zapremine je 125ml, izrađeno je od tamnog stakla a dozira se uz pomoć pumpice što mi se jako dopada. Namenjeno je svim tipovima kose a posebno kosi kojoj su potrebne dodatna nega i hidratacija - kao  i ostali proizvodi uz iste linije. Formulisani su bez sulfata i parabena, bezbedni su za bojenu kosu a sastav proizvoda mozete videti na fotografiji ispod:



Makadamijino ulje posebno je po tome sto obiluje nezasićenim masnim kiselinama - omega 3, 6, 9 kao i retkom omega 7 što ovu kombinaciju čini idealnom za negu i najsličnijoj po sastavu sebumu koji luči nas organizam. Pored toga, ulje štiti kosu od toplote i predstavlja prirodni UV filter. Osim makadamjinog ulja, u manjem procentu se nalazi i arganovo.


Ulje je zlatno žute boje, gusto i prelepog mirisa koji se i nakon nanošenja zadržava u kosi. Za moju dužinu - do ramena, dovolja je polovina doze pumpice.  Moze se koristiti na više načina: nanošenjem na suvu / vlažnu kosu, kao dodatak maskama radi jačanja njihovog efekta, kao dodatak boji za kosu. Ono što mi je posebno bilo interesantno jeste to što se radi o jako gustoj, koncentrovanoj strukturi koja niti masti niti otežava kosu već se odmah upije a kosa postane svilenkasta, nakon sušenja izuzetno sjajna i lepršava. Ulje sam najčešće nanosila na vlažnu, peškirom prosušenu kosu, od polovine dužine ka krajevima. Kosa (a i koža) su ga bukvalno upijale pa nakon nanošenja nisam imala ni najmanju potrebu za pranjem ruku. Nakon utrljavanja kosa mirise bozanstveno, izglađena je i svilenkasta na dodir. O lakšem rasčešljavanju i oblikovanju da ne pišem, a tek o sjaju i mekoći. Oduševljena! Ulje sam nekoliko puta nanosila i na suvu kosu kako bih umirila svoje talase i kovrdže te mi se i taj efekat jako dopao. 


Sveukupni utisak je da je ovo jedan od najboljih proizvoda za negu kose koji sam probala. Iako je cenovni rang nešto viši u odnosu na klasične drogerijske proizvode smatram da je u odnosu na kvalitet i količinu koja se dobija, kao i količinu koja je potrebna za negu sasvim korektna jer posle mesec dana skoro svakodnevnog  korišćenja uspela sam da potrošim tek nešto manje od trećine proizvoda.  Nakon što mi se ispunila želja i što sam napokon probala ovo divno ulje, zasigurno se neću zaustaviti na njemu već ću nastaviti sa isprobavanjem Macadamia linije. Pored Macadamie, u planu je i kupovina Amika proizvoda za negu/stilizovanje kose pa me interesuju vaša iskustva sa navedenim brendovima?

 Da li ste probali nešto iz Macadamia/Amika linije i imate li preporuku za mene?

Hvala na čitanju! <3

3 коментара :

  1. Kako si me samo zainterisala,volim svoju kosu i ja se slažem da je teško sa kovrđama(ne znam po svom,ali po curama koje su mi rekle),ali ja sikreno mislim da je najteže nama plavušama(prirodnim) jer kosa plave boje je lepršava,suha i masna u jednom,zavisi koje je godišnje doba.Rijetko koja cura ima prirodnu plavu,ja imam plavu prošaranu smeđim i takva mi je od rođenja!Sve u svemu odličan blog i ja bi jako voljela da ti posjetiš moj(pratim te)!

    http://marijafashiondiary.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno je ulje. Meni manja bocica od 30ml traje 4,5 meseci, ali nema pumpicu.

    ОдговориИзбриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com