Instagram

Претражи овај блог

среда, 20. јануар 2016.

Hedera Vita losion za čišćenje lica

Hedera Vita losion za čišćenje lica jedan je od prošlomesečnih favorita a koje karakteristike su zaslužne za tu titulu pročitajte u nastavku.



Hedera Vita losion za čišćenje lica poslednjih meseci  zadužen je za moju jutarnju i večernju rutinu nege. Obično me proizvodi koji u nazivu nose "losion" asociraju na alkoholne destilate oporog mirisa koji su predviđeni za čišćenje masne i kože sklonu aknama. Sasvim neočekivano dobila sam proizvod koji je srušio moje predrasude. 

Kako proizvođač navodi, "velika je zabluda da lice treba da čiste samo osobe sa aknama. Ako želite da imate lep ten i ako nastojite da sprečite akne i promene na koži, neophodno je, u zavisnosti od tipa kože, lice svakodnevno čistiti i osvežiti tonikom. Za te potrebe, a u skladu i ravnoteži sa prirodom preporučujemo vam Hedera Vita losion za čišćenje lica." U sastav losiona ulaze sok zelene mandarine, ulje jojobe, ekstrakt ruzmarina, aloje i kamilice. Iz samih ključnih sastojaka, zaključila sam da se ne radi o običnom losionu za čišćenje lica jer su losioni koje sam do sada probala sadržali sve samo ne ulja a alkohola je bilo na pretek. Da ne dođe do zablude, i ovaj losion sadrži alkohol s tim što se nalazi (i dalje na visokom četvrtom mestu) u listi sastojaka ali je njegovo prisustvo zanemarljivo. 


Losion dolazi u prozirnoj plastičnoj ambalaži, na kojoj se nalazi etiketa sa osnovnim informacijama. Losion je prozirne zućkaste boje, bistar, nekog cvetno - voćkastog mirisa. Miris nije neprimetan već onako nežan i primetan prilikom upotrebe ali nimalo (meni) jak i neprijatan. Proizvođač kao način upotrebe navodi nanošenje losiona na pamučni tufer, prelaženje od spoljašnjih ivica lica ka unutrašnjosti, sa akcentom na izbegavanje okoloočnog područja.


Losion sam proteklih meseci koristila svakodnevno za uklanjanje ne samo sebuma vec i skidanje šminke. Kako mi je bio jedina čistilica koju sam sa mnom "povela" na odmor - nisam imala puno izbora. Prilikom korišćenja, losion ima neki osvežavajući efekat na kožu, lepo mi očisti lice uklanjajuci sebum s tim što nakon umivanja ( koje nije neophodno ) imam taj neki  osećaj glatkoće a ne škripavosti i najbitnije - zatezanja. Skidanje šminke ovim losionom je ok. Iz prve ćete ukloniti sve vidljive nečistoće a ponovljanjem postupka i one manje vidljive. Iako proizvođač navodi izbegavanje korišćenja ovog proizvoda na okoloočno područje zbog prisustva alkohola ( samim umivanjem pa ni sredstvom za umivanje nisam uspela da skinem sve slojeve maskare već je onaj iritantni crni trag ispod očiju bio prisutan) na svoju sam ruku par puta losion koristila i u tu svrhu - uspeo je da ukloni ostatke uz blag osećaj zatezanja a neretko i peckanja. Svakako, kao i proizvođac NE preporučujem losion u svrhu skidanja čminke sa očiju jer može dodatno isušiti to područje i izazvati iritacije a za kožu lica je idealan.


Kod ovog proizvoda mi se dopada što je jako blag prema mojoj koži i što mi nakon koriscšćenja (iako sadrzi alkohol) ne zateže kožu lica već ima neki osvežavajući i negujući efekat. Na samom proizvodu se ne navodi kom tipu kože je namenjen ali bih ga po sopstvenoj proceni preporučila onima sa  normalnom i mešovitom kožom dok bih osobama sa jako suvom i masnom prepustila dalju potragu za idealan proizvod za svoj tip kože.

Celokuopan asortiman Hedera Vita proizvoda možete pogledati na njihovom zvaničnom sajtu - http://www.hederavita.com/ a praćenjem njihove facebook stranice - Hedera Vita natural cosmetics uvek ćete biti u toku sa svim novitetima, akcijskim ponudama i nagradnim igrama.

Koristite li losione za negu lica? Koji je vaš favorit? 

Hvala na čitanju! <3

*PR proizvod





1 коментар :

  1. Losion koristim svaki dan, ne ovaj ali voljela bih i ovaj da probam :D
    GIVEAWAY na mom blogu: http://mystiquel0ve.blogspot.ba/2016/01/himalaya-herbals-giveaway.html

    ОдговориИзбриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com