Instagram

Претражи овај блог

петак, 25. децембар 2015.

Predlozi novogodišnjih poklona za nju

Ove godine sam imala prilike da isprobam mnogo različitih brendova i proizvoda, a neki od njih su uspeli da mi se svojim kvalitetom "uvuku pod kožu". U ovom postu imaćete prilike da vidite moje preporuke proizvoda koje sam birala od srca, te se isto tako nadam da ću vam pomoći oko odabira poklona za vaše najdraže.

Izvor
Smatram da je ESTAR brend vredan svačije pažnje. Kompanija koja se vodi Home Spa konceptom nudi prava zadovoljstva u svojim pakovanjima i ima širok asortiman porizvoda u kojima ćete sigurno uživati. Moja preporuka su: 5 Steps to Beauty serum, Body Buteri i okoloočna krema. Ove godine,  ljudi iz Estara su se potrudili da iznenade svoje kupce i da uz svku pojedinačnu kupovinu poklone preslatki sapunčić, a uz kupljen set (više od 2 proizvoda) dobiju gratis pakovanje i Estar peškirić na poklon. Preslatko, zar ne? Proizvode možete poručiti putem sajta OVDE i brojeva telefona 021541999 ili 0638139240.




Za ljubitelje napredne nege lica, od Esense nam stiže BURRA, linija koja sadrzi kolekcije za negu lica i tela. Za vas su ovog puta pripremili poklon set koji sadrži neseser sa dnevnom i noćnom kremom + gratis miceralni losion. Moja preporuka su BURRA prirodni mineralni dezadorans bez aluminijuma, BB krema, Burra okoloočna krema,  Ovaj lepi set možete kupiti na prodajnim mestima - Spisak prodajnih mesta, apotekama i Lili drogerijama.

Hedera Vita domaći je proizvođač iz Loznice. Imaju veliki asortiman proizvoda i mnogo različitih kolekcija za negu lica, kose i tela. Proizvod na koji sam bukvalno navučena jeste Panthenol mleko za čišćenje lica u paketu sa rukavicom za skianje šminke što je idealan poklon za svakoga ko voli da se šminka, a celokupnu ponudu proizvoda i poručivanje možete obaviti putem njihovog zvaničnog sajta ili kupiti u nekom od prodajnih objekata gde postoji posebna ponuda proizvoda 2+1 gratis.


Marrakesh je za mene novootkriveni brend prirodne kozmetike, na bazi marokanskog arganovog i ulja semena konoplje. Potpuno prirodan, bez parabena, nije testiran na životinjama. proizvode koje sam probala i koje vam od srca preporučujem jesu Skin Butter, Kahm tretman za ispravljanje kose i Endz serum. A tu je praznična ponuda:  Kupovinom jednog proizvoda iz asortimana po punoj ceni dobijate 50% popusta na drugi proizvod. Proizvode možete poručiti putem njihove facebook stranice - Marrakesh Srbija ili putem telefona 0113098626.



The Wet Brush četke sam otkrila relativno skoro i malo je reći da sam oduševljena. O ovim četkama sam pisala ovde - THE WET BRUSH ČETKA ZA KOSU  Ceo asortiman možete pogledati na linku, OVDE i poručiti putem facebook stranice - The Wet Brush Srbija - nega kose ili na broj telefona: 0113098626.



Farmona je poljski brend kozmetike i nemoguće je da vam za oko nisu zapala njihova preslatka šarena pakovanja. Moja omiljena Sweet Secret kolekcija topla je preporuka, naročito set kapućino i tiramisu koji dolazi preslatko upakovan te ne morate da se brinete mnogo oko pakovanja, kao i Tutti Frutti kolekcija koja je  u DM marketima na popustu od 30% do kraja meseca. Ove proizvode možete pronaći u lokalnim parfimerijama, Lilly i DM drogerijama.






A sada slede poslastice za ljubitelje dekorativne kozmetike. Brend koji je svakako broj 1 na listi želja jeste AURA i njihovi divni noviteti. Aura je ove godine lansirala toliko novih i dobrih proizvoda da je prosto nemoguće doneti odluku šta kupiti a šta zaobići. Uvek mi se plače kada moram da biram. Moja preporuka su: Absolute Matte tečni ruž, Correct Me tečni korektor, Illuminate Me tečni hajlajter, Cover Me tečni puder. Proizvode možete kupiti u lokalnim prafimerijama, Lilly drogerijama.

Izvor fotografije
Još jedan kvalitetan brend jeste NYX a moja preporuka je ova divna i praktična paleta, ne znam šta bih još mogla da dodam. Mislim da ne postoji devojka/žena koja joj se nebi obradovala. Paletu možete poručiti putem Zvaničnog sajta, a imate i spisak prodajnih mesta  Ne zaboravite i na njihovuo praznično sniženje proizvoda  koje traje do isteka zaliha. Budite brzi :).


Izvor
Svake godine nas Max Factor iznenadi divnim poklon setovima, a moja preporuka je 3u1 Facefinity tečni puder koji obožavam.

Izvor

I najslađe za kraj, novi brend na našem tržištu - City Color Cosmetics. A slika govori više od 1000 reči. Njihove proizvode možete poručiti putem UltraSun sajta ili u nekom od distributivnih centara. 

Izvor
Ukoliko ipak ne možete da se odlučite i niste sigurni šta odabrati kao idealan poklon, tu su POKLON ČESTITKE - VAUČERI koji vam mogu u tom slučaju biti najbolja opcija.

A kada ste odabrali poklon evo i ideja za pakovanje:












Nadam se da su vam moji predlozi bili od koristi i da sam vam malo olakšala, makar samo pakovanje ;). Da li su vam se dopali predlozi i šta biste vi volele da zateknete pod jelkom? 

Hvala na čitanju! <3

4 коментара :

  1. Nyx paletica je preslatka! Obozavam njihova rumenila a volela bih da isprobam i bronzer :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni može ona nyx gomilica hahaahhaha :) Super predlozi i ja sve to nabrojano volim

    ОдговориИзбриши
  3. Lepa preporuka,hvala,iace mene bi najvise obradovala BURRA kozmetika,u poslednje vreme koristim njihove kreme,zalihe su na izmaku,a ja prezadovoljna njime.

    ОдговориИзбриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com