Instagram

Претражи овај блог

петак, 27. новембар 2015.

City Color šminka

Priču o City Color kozmetici započela sam predstavljanjem Contour Effect palete, jednog divnog, praktičnog i povoljnog proizvoda koji vam je privukao (prema statistici bloga) dosta pažnje a koji se zasluženo našao u mojim prošlomesečnim favoritima. Danas nastavljamo City Color priču i kuckamo o...



Be Matte Blush rumenilo - Hibiscus

Kao što sam naziv govori, radi se o mat rumenilu, izrazite pigmentacije i puderastog mirisa. Ambalaža prati naziv kolekcije je te izrađena kombinacijom čvrste mat i sjajne plastike koja čini providni deo poklopca. Deklaracija proizvoda nalazi se sa donje strane, a rumenilo dolazi lepo upakovano i obezbeđeno folijom. Struktura rumenila je puderasto kremasta i glatka. Prilikom nanošenja se minimalno truši. Hibiscus nijansu bih opisala kao nijansu između Rose & Peachy rumenila sa braonk podtonom. Kako se radi o ekstremnoj pigmentaciji, potrebno je pažljivo nanositi proizvod jer može izgledati prenapadno i zaprljano. Dostupno je u 12 nijansi a cena je 720din  za 8,9g



Shimmer Shadow - Pharaoh

Nijansa Pharaoh deo je šesnaestodelne linije sjajnih senki. Prijatnog puderastog mirisa, praškasto kremaste strukture gde kremasto preovladava. Pigmentacija je dobra a završnica visoko sjajna, metalik sa jako sitnim šljokicama. I bez baze za senku izgleda sasvom pristojno ali ne preterano trajno. Sa bazom pruža i mnogo više što se od svog cenovnog ranga. Cena: 440din / 3,65g


Photo Chic Eyeliner Pencil 

Olovka za oči u nijansi Golden Tan jedna je od 12 iz Photo Chic kolekcije. "Inspirisane letnjim bojama Santa Monike, biće odličan dodatak vašoj kolekciji". Golden Tan nijansa me je upravo podsetila na leto pa nisam mogla a da ne citiram rečenicu sa Ulta Sun sajta. Radi se o sjajnoj bakarno - zlatnoj nijansi, ima 0,75 g, lepo se reže ali ne nanosi baš najbolje. Ne znam da li je cela linija ovakva, ali je primerak koji sam ja dobila prilično tvrd i teško se nanosi. Cena: 260 din / 0,75g


City Chic Lipliner - Pecan 

City Chic Lipliner pod nazivom Pecan je divna jesenja must have nijansa između bordo i braon boje. Sama olovka je kremasta i lepo klizi po usnama a u isto vreme dovoljno čvrsta te ne ostavlja gromuljice. Mat je završnice a nosila sam je u kombinaciji sa Be Matte ružom Gwen čiji je perfect match a i samostalno preko celih usana. Ono što mi se posebno dopada, iako se radi o tamnijoj nijansi, je to da nije uopšte zahtevna i ne sakuplja se u linijama na usnama pa izgleda fantastično kada se nanese. Pored nje, postoje još 23 nijanse, cena je 260 din za 0,75g.



Be Matte Lipstick - M30 - Gwen

Mat ruževi, naročito tamne nijanse su trend koji vlada ove sezone. Nijansa Gwen je upravo odgovor na dati trend a preostalih 29 nijansi iz kolekcije ispratiće sve ostale. Od neutralnih, preko jarkih do tamnih nijansi Be Matte ruževa sigurno ćete pronaći odgovarajući za sebe. Nijansa Gwen predstavlja interesantnu kombinaciju bordo i ljubičaste.  U nekoliko navrata na blogu govorila sam o zahtevima koje morate ispoštovati da bi mat ruž na usnama izgledao perfektno pa bih se na tu priču ponovo nadovezala - kako su mi usne jako suve / sklone isišivanju tamne nijanse mat ruževa ne izgledaju baš lepo na njima. Mat ruževi i ja  imamo love - hate odnos, naročito ako se radi o tamnijim bordo, braon i ljubičastim nijansama. Ruž je za moj ukus kremast ali ne dovoljno pa ne umem da ga nanesem baš najbolje samostalno već četkicom. Dobra pigmentacija, ali da bi ste izvukli maksimum potrebna su bar 2 sloja. Primetila sam da mi se uvlači u linije na usnama i da nije preterano trajan. Najupečatljiviji detalj jesenjeg looka by City Color Cosmetics upravo je nijansa ruža koju nosim i činjenica da nijansa izgleda prelepo ali i da je takođe jako zahtevna. Cena 440 din za 2,9 g.




A evo i swatcheva:



I kako proizvodi izgledaju na delu:



Sve navedene proizovde i više informacija o istim možete dobiti na njihovoj zvaničnoj facebook stranici koja se svakodnevno ažurira novim informacijama o akcijskim popustima, poklonima i novim proizvodima. Porudžbine i ceo asortiman možete pogledati na UltraSun sajtu - OVDE.

Da li ste probale City Color proizvode? Imate li svog favorita?

Hvala na čitanju! <3

*PR proizvodi


7 коментара :

  1. Nisam probala, ali volela bih paletu za konturisanje :) :*

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne fotografije kao i proizvodi! Posebno mi se dopada prva senkica cija je pigmentacija izgleda ludilo! :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Planiram da porucim par njihovih proizvoda, i super je recenzija :**

    ОдговориИзбриши
  4. Uf ruz me je oborio sa nogu :) moram definitivno da pazarim njega :D <3

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Zaljubila sma se u ovu zlaćanu, dlična je sad predpraznike i za ovako neki jesenji look! Tebi divno stoji! <3

    ОдговориИзбриши
  6. Za novu godinu sam od drugarice dobila njihovu paletu senki i baš su me iznenaili, skroz je oke. Nije najbolja pigmentacija ikad, al se da lepo nadograditi i sa bazom su super postojane i lepo se blendaju. :)

    Sad me mame ti mat karmini i olovke za usne, moram otići da šmenkem. :D

    ОдговориИзбриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com