Instagram

Претражи овај блог

среда, 9. септембар 2015.

Manhattan Matte Lipstick - Meat Me At the District

Za leto, moje omiljeno godišnje doba vezujem sunčane predele, duge večernje šetnje, mnogo šarenila, jarke boje oko sebe i na sebi. Uživam u nošenju jarkih ruževa i lakića, a od skoro se mojoj letnjoj kolekciji pridružio i ovaj lepotan - Mahattan Matte Lipstick - Meat me At the District.



Ono što me je naprvi pogled privuklo jeste (pogodićete)  njegova jarka boja a zatim i što se radi o brendu koji nisam probala do sada. Ruž sam poručila sa sajta MojeKrpice.rs, od većini dobro poznate Andrijana88. Cena je 250 din za 3,8g proizvoda. 


Pakovanje ruža je jednostavno, izrađeno od sjajne tvrde plastike, sa providnim poklopcem i crnim kućištem - ništa posebno. Na dnu ruža se nalazi etiketica koja je u istoj boji kao ruž  a na njoj su naznačeni naziv nijanse i rok upotrebe od dana otvaranja, što je u ovo slučaju 30 meseci, koji mi se po prvi put u životu za ruž čine previše zbog moje opčinjenosti bojom. Ruž dolazi iz Manhattanove limitirane Blogger Choce kolekcije - kolekcije koju je Manhattan kreiralo u saradnji sa blogerima, gde se pored ove nijanse nalaze još 2 nijanse ruža, 3 nijanse laka za nokte i 3 paleti senki. Ako se ne varam, a mislim da sam pronašla pouzdanu informaciju, ova kolekcija lansirana je sredinom prošle godine. Evo i prikaza cele kolekcije:

Izvor

Meat me At the District je vrišteće ružičasta nijansa, boja koja "zrači" i koja kada se nanese predstavlja centar pogleda, sve oči i sva pažnja idu njoj. Istraživajući ovog lepotana naišla sam na veliku sličnost i poređenje sa MAC Candy Yum Yum nijansom koja je po meni zaista velika, pa ko nije u mogućnosti da priušti sebi MAC ruževe - trk na MK po Meet me At District ;). Pigmentovanost mu je ok, mada bi mogla da bude i malo bolja.


Ruž ima lep, puderast miris koji me podseća na detinstvo i miris mamine šminke ( neka digne ruku onaj ko se nije krio iza nameštaja i isprobavao maminu "minku :D ). Prvo nanošenje ovog ruža nije išlo uopšte glatko i učinio mi se jako suvim. Kako su mi usne inače suve i sklone isušivanju, to je još više naglašavalo njihove nedostatke. Sledeće nanošenje je bilo uz pomoć dvostrane četkice iz Oriflamea i mogu vam reći da sam bila dosta uspešnija i da je to išlo mnogo lakše, kao i svako sledeće nanošenje, te sam ruž opet krenula da nanosim direktno, bez četkice. Ne znam za vas, ali meni u 50% slučajeva prva mazanja novim ružem idu teže jer mi se čini da je taj vrh suvlji od ostatka. Prilikom nošenja potrebna je opreznost jer mi se desilo da jednom prilikom prešla rub usana pa sam imala problem sa skidanjem, odnosno ruž se nije skidao već se samo zamazivao i jedini način na koji sam uspela da spasim situaciju bila je upotreba korektora. Kao što možete da vidite, završnica nije potpuno mat, već sadrži trunčicu sjaja.

Dnevno svetlo

Kako se radi o nijansi koja poprilično privači pažnju i ružu sa mat završnicom, zahteva izrazito negovane i glatke usne jer je svaka neravnina / borica dodatno naglašena. Ja sam pronašla način i kako da svaki mat ruž na usnama izgleda savršeno, a to je trik koji ću u nekom od narednih postova podeliti sa vama :). Dobro je poznato da mat ruževi isušuju usne, a što se ovog lepotana tiče - to je zanemarljivo. Trajnost mu je dobra - kada ne konzumiram hranu i piće, ruž ne makne po 4-5h, možda čak i duže ali nisam tip koji duže može bez hrane :D. Prilikom konzumiranja pića, računajte na to da ćete ostaviti trag na čaši, a prilikom konzumiranja hrane ruž ćete "pojesti" te će vam samo ostati na rubovima i izgledaće kao da ste na spoljnim uglovima nanele olovku. Takođe na centralnom delu usana zna da ostane trag nakon skidanja.

Evo kako nijansa izleda na prirodnoj dnevnoj svetlosti - svetla ružičasta nijansa na ruci dok je na usnama vidite na fotografiji iznad - "vuče" ka ciklama boji.


i na suncu / direktnom svetlu - kada je boja izložena direktnoj svetlosti, iz svetle ružičaste bebi nijanse, dobija hladan roze - ljubičasti podton. Isto se ponaša i na usnama - i dalje je roze ali za nijansu tamnija i hladnija boja.





Koja vam je omiljena letnja nijansa ruža? Koje nijanse birate za predstojeće godišnje doba? 


Hvala na čitanju! <3

*Molim vas da ne zamerite na kvalitetu fotografija jer sam zaista izvukla maksimum - ipak sve fotografije za blog radim telefonom kamere koja ima 8mpx.

8 коментара :

  1. Koja nijansa! Obožavam takve nijanse.Hmm omiljene ljetne nijanse: sve, baš sve, ali najviše baby roze. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je baš prediva nijansa i pigmentacija mu je zadovoljavajuća. Meni je ovo ljeto omiljena GR Velvet Matte 13 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, pigmentacija je dobra, mada bih volela da je malo jača :) GR Velvet Matte je divan :)

      Избриши
  3. ljeti ne koristim dekorativu jer se sva topim u licu na viskom temperaturama pa volim sto prirodniji i no makeup look

    ОдговориИзбриши
  4. Nijansa je prelepa! :) Ovog leta, kao i inace, vise sam koristila sjajeve nego ruzeve. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pre više kupovala sjajeve i koristila isključivo njih, dok se sada malo promenila situacija, više uživam u ruževima :)

      Избриши

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com