Instagram

Претражи овај блог

субота, 6. септембар 2014.

O meni :)...

U postovima koje sam pisala mogli ste samo da naslutite kakav tip kose imam, kakva mi je koža, nokti isl. Ovaj post pisan je sa namerom da Vas bolje upoznam sa sobom, i da bi ste, prateći moje postove lakše procenjivali da li bi Vam neki proizvod možda odgovarao  ili ne. Naravno, sve to zavisi od pojedinca, i ne mora da znači da će, ukoliko imate isti/sličan tip kože ili sličan problem na koži kao ja, ista krema imati isti efekat i kod Vas i kod mene. Pre kupovine bilo kog kozmetičkog proizvoda, moja najiskrenija preporuka jeste savetovajne sa stručnim licem.


Imam tu sreću da je majka priroda bila jako darežljiva i blaga prema meni. Iako svima savetujem konsultacije sa dermatologom / farmaceutom pre kupovine nekog preparata za negu kože - sama nisam taj savet potražila ni jednom. U tinejdžerskim danima nisam imala probleme sa kožom, a ni kasnije. Najveći problem koji mogu da imam jeste dehidrirana i suva koža tokom zime praćena crvenilom i mastan predeo oko nosa i otvorene pore tokom proleća /leta, kada mi koža postaje mešovita. Poneka bubuljica na bradi, nešto mitisera i to je to. Zna da bude malčice osetljiva. Kako sam svetle puti, imam problem da pocrnim. Odnosno, koža tela jako brzo poprimi boju, dok tokom leta za kožu lica i predeo vrata moram da koristim kremu za samopotamljivanje.


Koža tela mi je normalna / suva - naručito ruke i noge. Lako potamni iako je izrazito svetla. Nakon tuširanja obavezno mažem hranljive losione - koji mi prijaju leti i body buttere koji mi prijaju zimi, mada nema pravila. Osim toga, ne koristim više ništa od mazalica.

Kosa je kovrdžava, tretirana, dlaka mekana i tanka. Krajevima je uvek potrebno više nege a kako mi je kosa prirodno kovrdžava to za posledicu ima da je i suvlja od ostalih tipova kose.

Nokti mi nikada nisu bili ni preterano jaki ni preterano slabi - neka zlatna sredina. Kako sam uspela da ih "sredim" izlivanjem i nadogradnjom, trenutno koristim sredstvo za jačanje noktiju. Problem koji imam nije veliki, nokatna ploča mi je zdrava a ono što se dešava jeste da se vrhovi listaju.


Hvala na čitanju <3!

Нема коментара :

Постави коментар

Hvala što komentarišete <3!

popstrap.com